Projektujemy Przyszłość. Edukacja.

testProjektujemy przyszłość. Edukacja.

testProjektujemy przyszłość. Edukacja.2023-04-18T15:28:24+02:00

Projektujemy przyszłość.

EDUKACJA

ŁATWIEJ. PRAKTYCZNIEJ. Z WIZJĄ.

Dzieje się

1012 2024

Dlaczego dyrektor szkoły to przede wszystkim manager? – komentarz do raportu

10 grudnia 2024|

Agnieszka Pałys, Prezes Fundacji Pro Mathematica, Dyrektor Pionu Prawnego i Organizacyjnego we Wrocławskim Parku Technologicznym Dyrektor szkoły to nie tylko osoba odpowiedzialna za edukację, ale przede wszystkim manager zarządzający złożoną organizacją. Współczesne szkoły funkcjonują podobnie do dużych organizacji, co wymaga od dyrektora posiadania umiejętności przywódczych, organizacy ...

Baza „Liczymy się dla edukacji”

Projektujemy Przyszłość Edukacja

Projektujemy przyszłość.

EDUKACJA

„Projektujemy przyszłość. Edukacja” to efekt połączenia sił i doświadczeń Wrocławskiego Parku Technologicznego i Fundacji Pro Mathematica. Nasza współpraca ma na celu zaprojektowanie edukacji, która będzie odpowiedzią na wyzwania stojące przed uczniami polskich szkół. Chcemy, by była ona procesem łatwiejszym, prowadzonym nie tylko praktycznie, ale i z wizją. Zrobimy to dzięki wypracowaniu nowej podstawy programowej dla szkół podstawowych i średnich oraz zebraniu w jednej przestrzeni know-how dla szkół będących w procesie zmiany.

OBSZARY TEMATYCZNE, KTÓRYMI SIĘ ZAJMUJEMY

Szkoła kompetencji

Podstawa programowa

Status nauczyciela

WARTO OBEJRZEĆ

Konferencja „Liczymy się dla edukacji” – część I

Zachęcamy do obejrzenia nagrania transmisji z I części konferencji „Liczymy się dla edukacji!”, którą zorganizowaliśmy w dniach 7-8.10.2022 r.!

Mniej znaczy więcej. Mniej teoretyzowania, więcej praktyki!

Jak przygotować lekcje, tak by nie tylko realizowały one programowe założenia, ale też rozwijały kompetencje uczniów? Gdzie szukać łatwych i praktycznych materiałów, które pomogą je przygotować?

Jak uciec z edukacyjnej doliny śmierci – Ken Robinson | TED Talks Education

TED Talk, w którym Sir Ken Robinson wymienia trzy zasady kluczowe dla rozwoju ludzkiego umysłu i opisuje, jak obecna kultura edukacji działa wbrew nim.

SŁUCHAJ PODCASTÓW

Kompetencje – jak to robić? | Odcinek III

Jak wdrażać w życie działania mające rozwijać proinnowacyjne kompetencje przyszłości? Czy (i jak?) jest to możliwe do realizacji w polskiej szkole?

Kompetencje – jak to robić? | Odcinek II

Jak budować kulturę pracy szkoły, która wspiera rozwijanie kompetencji swoich uczniów oraz całej szkolnej społeczności?

Kompetencje – jak to robić? | Odcinek I

Rozwijanie kompetencji uczniów to sposób na dostarczenie im narzędzi, dzięki którym poradzą sobie z wyzwaniami, jakie niesie przyszłość!

Zapisz się na nasz newsletter

Przejdź do góry