Projektujemy Przyszłość. Edukacja.

testProjektujemy przyszłość. Edukacja.

testProjektujemy przyszłość. Edukacja.2023-04-18T15:28:24+02:00

Projektujemy przyszłość.

EDUKACJA

ŁATWIEJ. PRAKTYCZNIEJ. Z WIZJĄ.

Dzieje się

1407 2025

IV Konferencja Liczymy się dla edukacji – rusza sprzedaż biletów!

14 lipca 2025|

Rozpoczęła się sprzedaż biletów na czwartą edycję konferencji „Liczymy się dla edukacji”, która odbędzie się w dniach 4-5 października 2025 roku we Wrocławiu. Wydarzenie skierowane jest do nauczycieli, dyrektorów placówek oświatowych, przedstawicieli samorządów oraz wszystkich profesjonalistów zaangażowanych w rozwój polskiego systemu edukacji. Celem konferencji jest prezentacja najnowsz ...

Baza „Liczymy się dla edukacji”

Projektujemy Przyszłość Edukacja

Projektujemy przyszłość.

EDUKACJA

„Projektujemy przyszłość. Edukacja” to efekt połączenia sił i doświadczeń Wrocławskiego Parku Technologicznego i Fundacji Pro Mathematica. Nasza współpraca ma na celu zaprojektowanie edukacji, która będzie odpowiedzią na wyzwania stojące przed uczniami polskich szkół. Chcemy, by była ona procesem łatwiejszym, prowadzonym nie tylko praktycznie, ale i z wizją. Zrobimy to dzięki wypracowaniu nowej podstawy programowej dla szkół podstawowych i średnich oraz zebraniu w jednej przestrzeni know-how dla szkół będących w procesie zmiany.

OBSZARY TEMATYCZNE, KTÓRYMI SIĘ ZAJMUJEMY

Szkoła kompetencji

Podstawa programowa

Status nauczyciela

WARTO OBEJRZEĆ

Konferencja „Liczymy się dla edukacji” – część I

Zachęcamy do obejrzenia nagrania transmisji z I części konferencji „Liczymy się dla edukacji!”, którą zorganizowaliśmy w dniach 7-8.10.2022 r.!

Mniej znaczy więcej. Mniej teoretyzowania, więcej praktyki!

Jak przygotować lekcje, tak by nie tylko realizowały one programowe założenia, ale też rozwijały kompetencje uczniów? Gdzie szukać łatwych i praktycznych materiałów, które pomogą je przygotować?

Jak uciec z edukacyjnej doliny śmierci – Ken Robinson | TED Talks Education

TED Talk, w którym Sir Ken Robinson wymienia trzy zasady kluczowe dla rozwoju ludzkiego umysłu i opisuje, jak obecna kultura edukacji działa wbrew nim.

SŁUCHAJ PODCASTÓW

Kompetencje – jak to robić? | Odcinek III

Jak wdrażać w życie działania mające rozwijać proinnowacyjne kompetencje przyszłości? Czy (i jak?) jest to możliwe do realizacji w polskiej szkole?

Kompetencje – jak to robić? | Odcinek II

Jak budować kulturę pracy szkoły, która wspiera rozwijanie kompetencji swoich uczniów oraz całej szkolnej społeczności?

Kompetencje – jak to robić? | Odcinek I

Rozwijanie kompetencji uczniów to sposób na dostarczenie im narzędzi, dzięki którym poradzą sobie z wyzwaniami, jakie niesie przyszłość!

Zapisz się na nasz newsletter

Przejdź do góry